Nie działa? Zainstaluj DevalVR, QT lub Flash  polski English Feed RSSŚledź nas na TwitterzeŚledź na Pintereście
Szukaj w panoramach:
»
Przedsionek zmodernizowanego wagonu pasażerskiego PKP Intercity - stacja Kraków Główny podczas obchodów Dnia Kolejarza. 
Kliknij, by zobaczyć tę panoramę w nowym oknie na pełnym ekranie
Przedsionek zmodernizowanego wagonu pasażerskiego PKP Intercity - stacja Kraków Główny podczas obchodów Dnia Kolejarza.

Polecam lekturę instrukcji użycia hamulca awaryjnego w wersji angielskiej :-) Ciekawe, kto wziął pieniądze za takie tłumaczenie.
• Dodano do galerii Rozmiar: 2,0 MBWyświetleń: 5985 (#572)
Wagon PKP Intercity
Zmodernizowany wagon barowy PKP Intercity - stacja Kraków Główny podczas obchodów Dnia Kolejarza. 
Kliknij, by zobaczyć tę panoramę w nowym oknie na pełnym ekranie
Zmodernizowany wagon barowy PKP Intercity - stacja Kraków Główny podczas obchodów Dnia Kolejarza.
• Dodano do galerii Rozmiar: 1,8 MBWyświetleń: 6662 (#405)
Kabina sterownicza lokomotywy elektrycznej EU43-001. 
Kliknij, by zobaczyć tę panoramę w nowym oknie na pełnym ekranie
Kabina sterownicza lokomotywy elektrycznej EU43-001.

EU43 to nowoczesne, dwusystemowe konstrukcje kanadyjskiego Bombardiera o mocy 5600 kW. Spółka PKP Cargo użytkuje obecnie 6 sztuk takich lokomotyw, przeważnie do prowadzenia pociągów towarowych w ruchu Polska-Niemcy.
• Dodano do galerii Rozmiar: 2,7 MBWyświetleń: 7554 (#291)
Elektrowóz EU43-001 w nowych barwach PKP CargoElektrowóz EU43-001 w nowych barwach PKP CargoLokomotywa EU43 - detale kokpituLokomotywa EU43 - detale kokpituLokomotywa EU43 - w Polsce dopuszczona do jazdy z prędkością max. 140 km/h
Kabina sterownicza elektrowozu ET22-209. 
Kliknij, by zobaczyć tę panoramę w nowym oknie na pełnym ekranie
Kabina sterownicza elektrowozu ET22-209.

Produkowana we wrocławskim Pafawagu ET22 to najpopularniejsza lokomotywa towarowa w Polsce. W latach 1969-1989 zbudowano niemal 1200 egzemplarzy, zwanych przez maszynistów i miłośników kolejnictwa "bykami" lub "helmutami".
• Dodano do galerii Rozmiar: 3,0 MBWyświetleń: 6932 (#372)
Lokomotywa ET22-209: detal z kabiny maszynistyLokomotywa ET22-209: detal z kabiny maszynistyLokomotywa ET22-209: detal z kabiny maszynistyLokomotywa ET22-209 w nowym malowaniu PKP CargoLokomotywa ET22-209 w nowym malowaniu PKP CargoLokomotywa ET22-209 w nowym malowaniu PKP CargoLokomotywa ET22-209 w nowym malowaniu PKP CargoLokomotywa ET22-209 w nowym malowaniu PKP Cargo
Stacja Kraków Główny - w kabinie maszynisty autobusu szynowego EN81-008. 
Kliknij, by zobaczyć tę panoramę w nowym oknie na pełnym ekranie
Stacja Kraków Główny - w kabinie maszynisty autobusu szynowego EN81-008.

"Elektryczny wagon silnikowy wyprodukowany przez przez zakłady PESA w Bydgoszczy. W założeniu ma służyć na zelektryfikowanych trasach podmiejskich wyposażonych w niskie perony do obsługi kursów o niewielkiej frekwencji pasażerów, gdy nieopłacalne jest eksploatowanie kilkuwagonowych zespołów trakcyjnych. Zastosowanie typowych urządzeń sprzęgowych umożliwia w razie potrzeby sprzęganie z innymi wagonami serii Bh. Jest to pierwszy wyprodukowany w Polsce pojazd napędzany energooszczędnymi silnikami asynchronicznymi. EN81, podobnie jak typowe tramwaje wyposażony jest tylko w jeden połówkowy pantograf. W części środkowej pojazd posiada obniżoną podłogę. Wagon posiada toaletę z zamkniętym obiegiem, klimatyzację, system monitoringu oraz miejsce do przewozu bagażu i wózków inwalidzkich.

Obecnie eksploatowane jest 8 sztuk: sześć (EN81-001, EN81-002, EN81-005, EN81-006, EN81-007, EN81-008) kursują w aglomeracji krakowskiej, a dwie (EN81-003, EN81-004) w województwie świętokrzyskim. Kolejne zostały zamówione przez województwo małopolskie. Ciekawostką jest, że pojazd ten określany jest przez producenta w celach handlowych niepoprawnie pod względem językowym jako elektryczny autobus szynowy." (Tekst z Wikipedii).

• Dodano do galerii Rozmiar: 2,2 MBWyświetleń: 6178 (#525)
Pokaż lokalizację wszystkich panoram
Kontakt
Zainteresowany?
Napisz maila na adres
panoramy@zbooy.pl
Najnowszy komentarz
Niedziela, 1 października 2017: Wyczekany wschód słońca na szczycie Rohacza Płaczliwego (Plačlivô, 2125 m) w słowackich Tatrach Zachodnich
Wschód słońca na Rohaczu Płaczliwym
Ano piknie. A i mnie się udało (wreszcie, po raz pierwszy) wyskoczyć w Nie na parę dni jesienią :-) Poezja, zupełnie inny świat. Nieporównywalne z latem (tzn. niekoniecznie wspanialsze, ale diametralnie różne) barwy, niskie słońce rzucające głębokie cienie, które cudownie ukazują rzeźbę terenu, ujawniając wszystkie żleby, depresje, żeberka (latem tego nie ma), ale [...] (grzanek)
© Szymon "Zbooy" Madej
2005–2017