Nie działa? Zainstaluj DevalVR, QT lub Flash  polski English Feed RSSŚledź nas na TwitterzeŚledź na Pintereście
Szukaj w panoramach:
»
Lokomotywownia Kraków-Płaszów - kółka od lokomotywy :). 
Kliknij, by zobaczyć tę panoramę w nowym oknie na pełnym ekranie
Lokomotywownia Kraków-Płaszów - kółka od lokomotywy :).
• Dodano do galerii Rozmiar: 2,7 MBWyświetleń: 5190 (#870)
Szopa Lokomotywowni Kraków-Płaszów - w kabinie elektrowozu EP07-379. 
Kliknij, by zobaczyć tę panoramę w nowym oknie na pełnym ekranie
Szopa Lokomotywowni Kraków-Płaszów - w kabinie elektrowozu EP07-379.

Z Wikipedii: "EP07 - seria normalnotorowych lokomotyw elektrycznych, przystosowanych do prowadzenia ruchu pasażerskiego. Są one przebudowanymi egzemplarzami lokomotyw serii EU07, które z kolei są bezpośrednimi następcami powojennych elektrowozów brytyjskich serii EU06. Są to przestarzałe lokomotywy generujące ogromne straty energii m.in. przez stosowanie rozruchu oporowego (niemalże do prędkości 30 km/h - patrz EU07) i całkowitego braku odzysku energii przy hamowaniu. Makroekonomia wpływa na to, że lokomotywy te stanowią znakomitą większość lokomotyw elektrycznych pełniących do dziś służbę w PKP - stosowane są do prowadzenia zarówno lekkich, jak i ciężkich pociągów osobowych i niektórych pociągów towarowych".
• Dodano do galerii Rozmiar: 2,1 MBWyświetleń: 8388 (#210)
Szopa Lokomotywowni Kraków-Płaszów - w kabinie niewielkiej lokomotywy manewrowej serii Ls150. 
Kliknij, by zobaczyć tę panoramę w nowym oknie na pełnym ekranie
Szopa Lokomotywowni Kraków-Płaszów - w kabinie niewielkiej lokomotywy manewrowej serii Ls150.
• Dodano do galerii Rozmiar: 2,0 MBWyświetleń: 5649 (#686)
Lokomotywownia Kraków-Płaszów - przedział maszynowy czeskiego elektrowozu 163 047, przystosowanego do poruszania się po polskich torach. 
Kliknij, by zobaczyć tę panoramę w nowym oknie na pełnym ekranie
Lokomotywownia Kraków-Płaszów - przedział maszynowy czeskiego elektrowozu 163 047, przystosowanego do poruszania się po polskich torach.
• Dodano do galerii Rozmiar: 2,3 MBWyświetleń: 7787 (#275)
Czeska lokomotywa elektryczna serii 163Czeska lokomotywa elektryczna serii 163 - prędkościomierzCzeska lokomotywa elektryczna serii 163Czeska lokomotywa elektryczna serii 163Czeska lokomotywa elektryczna serii 163Czeska lokomotywa elektryczna serii 163- max. prędkość 120 km/h
W przedziale II klasy zmodernizowanego wagonu pasażerskiego PKP Intercity - stacja Kraków Główny podczas obchodów Dnia Kolejarza. 
Kliknij, by zobaczyć tę panoramę w nowym oknie na pełnym ekranie
W przedziale II klasy zmodernizowanego wagonu pasażerskiego PKP Intercity - stacja Kraków Główny podczas obchodów Dnia Kolejarza.
• Dodano do galerii Rozmiar: 2,9 MBWyświetleń: 7272 (#323)
Pokaż lokalizację wszystkich panoram
Kontakt
Zainteresowany?
Napisz maila na adres
panoramy@zbooy.pl
Najnowszy komentarz
Niedziela, 1 października 2017: Wyczekany wschód słońca na szczycie Rohacza Płaczliwego (Plačlivô, 2125 m) w słowackich Tatrach Zachodnich
Wschód słońca na Rohaczu Płaczliwym
Ano piknie. A i mnie się udało (wreszcie, po raz pierwszy) wyskoczyć w Nie na parę dni jesienią :-) Poezja, zupełnie inny świat. Nieporównywalne z latem (tzn. niekoniecznie wspanialsze, ale diametralnie różne) barwy, niskie słońce rzucające głębokie cienie, które cudownie ukazują rzeźbę terenu, ujawniając wszystkie żleby, depresje, żeberka (latem tego nie ma), ale [...] (grzanek)
© Szymon "Zbooy" Madej
2005–2017