Nie działa? Zainstaluj DevalVR, QT lub Flash  polski English Feed RSSŚledź nas na TwitterzeŚledź na Pintereście
Szukaj w panoramach:
»
Szopa Lokomotywowni Kraków-Płaszów - w kabinie elektrowozu EP07-379. 
Kliknij, by zobaczyć tę panoramę w nowym oknie na pełnym ekranie
Szopa Lokomotywowni Kraków-Płaszów - w kabinie elektrowozu EP07-379.

Z Wikipedii: "EP07 - seria normalnotorowych lokomotyw elektrycznych, przystosowanych do prowadzenia ruchu pasażerskiego. Są one przebudowanymi egzemplarzami lokomotyw serii EU07, które z kolei są bezpośrednimi następcami powojennych elektrowozów brytyjskich serii EU06. Są to przestarzałe lokomotywy generujące ogromne straty energii m.in. przez stosowanie rozruchu oporowego (niemalże do prędkości 30 km/h - patrz EU07) i całkowitego braku odzysku energii przy hamowaniu. Makroekonomia wpływa na to, że lokomotywy te stanowią znakomitą większość lokomotyw elektrycznych pełniących do dziś służbę w PKP - stosowane są do prowadzenia zarówno lekkich, jak i ciężkich pociągów osobowych i niektórych pociągów towarowych".
• Dodano do galerii Rozmiar: 2,1 MBWyświetleń: 8168 (#208)
Szopa Lokomotywowni Kraków-Płaszów - w kabinie niewielkiej lokomotywy manewrowej serii Ls150. 
Kliknij, by zobaczyć tę panoramę w nowym oknie na pełnym ekranie
Szopa Lokomotywowni Kraków-Płaszów - w kabinie niewielkiej lokomotywy manewrowej serii Ls150.
• Dodano do galerii Rozmiar: 2,0 MBWyświetleń: 5390 (#705)
Lokomotywownia Kraków-Płaszów - przedział maszynowy czeskiego elektrowozu 163 047, przystosowanego do poruszania się po polskich torach. 
Kliknij, by zobaczyć tę panoramę w nowym oknie na pełnym ekranie
Lokomotywownia Kraków-Płaszów - przedział maszynowy czeskiego elektrowozu 163 047, przystosowanego do poruszania się po polskich torach.
• Dodano do galerii Rozmiar: 2,3 MBWyświetleń: 7514 (#279)
Czeska lokomotywa elektryczna serii 163Czeska lokomotywa elektryczna serii 163 - prędkościomierzCzeska lokomotywa elektryczna serii 163Czeska lokomotywa elektryczna serii 163Czeska lokomotywa elektryczna serii 163Czeska lokomotywa elektryczna serii 163- max. prędkość 120 km/h
W przedziale II klasy zmodernizowanego wagonu pasażerskiego PKP Intercity - stacja Kraków Główny podczas obchodów Dnia Kolejarza. 
Kliknij, by zobaczyć tę panoramę w nowym oknie na pełnym ekranie
W przedziale II klasy zmodernizowanego wagonu pasażerskiego PKP Intercity - stacja Kraków Główny podczas obchodów Dnia Kolejarza.
• Dodano do galerii Rozmiar: 2,9 MBWyświetleń: 7041 (#321)
Przedsionek zmodernizowanego wagonu pasażerskiego PKP Intercity - stacja Kraków Główny podczas obchodów Dnia Kolejarza. 
Kliknij, by zobaczyć tę panoramę w nowym oknie na pełnym ekranie
Przedsionek zmodernizowanego wagonu pasażerskiego PKP Intercity - stacja Kraków Główny podczas obchodów Dnia Kolejarza.

Polecam lekturę instrukcji użycia hamulca awaryjnego w wersji angielskiej :-) Ciekawe, kto wziął pieniądze za takie tłumaczenie.
• Dodano do galerii Rozmiar: 2,0 MBWyświetleń: 5758 (#573)
Wagon PKP Intercity
Strona
1 2 3 4 5 6 7
Pokaż lokalizację wszystkich panoram
Kontakt
Zainteresowany?
Napisz maila na adres
panoramy@zbooy.pl
Najnowszy komentarz
Sobota, 21 stycznia 2017: Widok ze szczytu Babiej Góry na słońce zachodzące ponad morzem chmur
Styczniowy zachód słońca na Babiej Górze
To było zdecydowanie piękniejsze niż ten sylwestrowy smog
© Szymon "Zbooy" Madej
2005–2016